Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

BMW 5 Touring ponúka 570-litrový kufor

Vyhotovenie orientované na rodinu dizajnom neprekvapí, pôsobí pomerne dynamicky. Štandardne má vzduchové odpruženie zadnej nápravy.
31 4 príspevky 01.02.2017 / Marek Pokrývka

Vo vyššej strednej triede síce vládne sedan, no naprieč európskymi trhmi dosahuje slušné percentá predajnosti aj kombi. Mať v cenníku takúto karosériu je preto takmer povinnosť. Pri vlaňajšom uvedení siedmej generácie BMW radu 5 snáď nik nepochyboval, že debut päťdverovej verzie je len otázkou času. Niekoľko mesiacoch po jeho neoficiálnych vizualizáciách sa vozidlo stalo realitou.

Nové BMW radu 5 v praktickom variante Touring 31 fotografií v galérii Nové BMW radu 5 v praktickom variante Touring Zdroj: BMW

Vyhotovenie orientované na rodinu prichádza s tradičným označením Touring. Neprekvapí ani dizajnom, ktorý je viac-menej zhodný s východiskovým typom. Rovnakú štylistiku využívajú aj koncové svetlá. Odlišná je línia strechy i plocha presklenia, pričom zadné okno možno opäť vyklápať samostatne. Vďaka jeho skoseniu pôsobí aj praktický variant novej päťky pomerne dynamicky.

BMW radu 5: Ako anjel s diablom v tele

PRVÁ JAZDA Pod kapotou 340 burácajúcich koní, no okrem dynamickej jazdy sme si užili aj komfort a moderné technológie. Aká je nová bavorská päťka?

Bavor ponúka v zadnej časti 570-litrový kufor, v porovnaní s predchodcom teda objemovo narástol len decentne. Po sklopení zadných sedadiel je k dispozícii rovných 1 700 l. Lavica je štandardne delená v pomere 40:20:40, veko batožinového priestoru sa ovláda elektricky. V sériovej výbave je tiež vzduchové odpruženie zadnej nápravy s automatickou reguláciou svetlej výšky.

Batožinový priestor narástol objemovo len decentne 31 fotografií v galérii Batožinový priestor narástol objemovo len decentne Zdroj: BMW

BMW 5 Touring má byť ponúkané so štvoricou motorov. Základom bude naftový štvorvalec pod kapotou verzie 520d (140 kW/190 k), jeho silnejšiu alternatívu vytvorí objemnejší trojliter modelu 530d (195 kW/265 k). Podobnú hierarchiu má mať aj benzín. V jeho prípade hovoríme o variantoch 530i (185 kW/252 k) a 540i (250 kW/340 k), pričom všetky dostupné agregáty možno kombinovať s pohonom všetkých kolies xDrive. Predaj nového mníchovského kombi sa má začať v júni.


Najnovšie články
Test Kodiaq Sportline: Najlepšia Škoda

Štýlové kórejské vozidlo patrí ku kvalitným členom triedy B-SUV. S litrovým srdcom je príjemne svižné, motor by však mohol byť lepšie odizolovaný.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDi: Trojvalcová osa

Kompletne otvorený roadster odkazuje na stroje z povojnového obdobia. Existujú dve verzie, pri oboch je základom kupé 812 Superfast.

Ferrari Monza má najsilnejší motor značky

Ford do Európy definitívne prináša Ranger Raptor a spolu s ním i ďalšie novinky. Oznámil to na autosalóne úžitkových vozidiel v Hannoveri. Tešiť sa po novom...

Premiéry Fordu: Ranger Raptor i Custom PHEV

Nemecko chcelo s pomocou stimulov a dotácií dostať na svoje ciele milión áut do roka 2020. Tento cieľ však nie je reálny a určite sa nenaplní.

Milión e-áut na nemeckých cestách tak skoro nebude

Jeseň na cestách prináša po suchom a teplom lete viaceré nové riziká. Jedno z nich však nesúvisí priamo s počasím. Práve v tomto období totiž stúpa riziko...

Zrážka so zverou: Čo robiť a ako jej zabrániť?

Samotný názov Lexus LS je už značka, ktorá má cveng po celom svete. My sme dostali možnosť otestovať schopnosti verzie v špecifikácii 500h. Môže exotický...

Test Lexus LS 500h: Zatieni nemeckú trojku?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×