Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Omladená Octavia: Bude takto vyzerať verzia RS?

Od predstavenia modernizovanej Octavie ubehlo len niekoľko dní, no grafici už ukazujú možnú podobu verzie RS. Tá by v budúcnosti mohla mať až 280 koní.
2 29 príspevkov 01.11.2016 / Filip Kadlečík

Mladá Boleslav len pred niekoľkými dňami predstavila modernizovanú podobu modelu Octavia. Najväčším prekvapením faceliftu sa bez pochýb stali delené predné svetlá. Svetlomety zložené zo štyroch segmentov vyvolali množstvo emócií. Mimochodom, omladená Octavia sa podľa ankety AUTO BILD páči 42% čitateľov, menej spokojných je 58%.

Škoda Octavia RS by mohla prísť s novým predným nárazníkom, ale aj lakovanou mriežkou masky chladiča 2 fotografie v galérii Škoda Octavia RS by mohla prísť s novým predným nárazníkom, ale aj lakovanou mriežkou masky chladiča Zdroj: X-Tomi Design

Len niekoľko dní po predstavení oficiálnej podoby svetlo sveta uzreli aj prvé náhľady na športový variant. Postaral sa o ne maďarský grafik X-Tomi. Fanúšikom značky naservíroval hneď dve karosárske verzie, sedan i kombi. V porovnaní s bežnou Octaviou vyzerá virtuálna RS podstatne agresívnejšie, podľa zákulisných informácii by mala dostať aj poriadnu nálož kilowattov.

Dizajnové zmeny v prednej časti podľa spomínaného grafika zahŕňajú nový predný nárazník, ale aj čelnú masku kompletne zahalenú do čierneho laku. Z profilu jednoznačne najviac zaujmú rozmerné disky kolies, ktoré sa pod blatníky vmestia len tak tak. Okrem toho Octavia dostala čierne spätné zrkadlá i strechu, ale aj decentný spojler umiestnený na veku batožinového priestoru. Rovnaké kozmetické úpravy sa prejavili aj na praktickejšej verzii kombi.

Vo verzii sedan zaujme aj malý spojler umiestnený na veku batožinového priestoru 2 fotografie v galérii Vo verzii sedan zaujme aj malý spojler umiestnený na veku batožinového priestoru Zdroj: X-Tomi Design

Pri variante RS však viac než dizajn zavážia kone pod kapotou. Tých by mala rýchla Octavia po facelifte dostať požehnane. Šušká sa totiž o verzii RS Plus, ktorá by na cestu mohla posielať až 205 kW (280 k). Jej existencia však zatiaľ nie je potvrdená. Aktuálne štandardné naftové vyhotovenie ponúkne 140 kW (190 k), benzínové 162 kW (220 k). Okrem toho sa potenciálni záujemcovia môžu tešiť aj na príplatkový adaptívny podvozok DCC.


Video
Najnovšie články
Pre inauguráciu prezidentky uzatvoria centrum Bratislavy

Napätie medzi Renaultom a Nissanom sa naplno prejavilo po zatknutí Carlosa Ghosna a neúspešné rokovania o fúzii s Fiat Chrysler ho ešte vystupňovali.

V aliancii Renault-Nissan to vrie, napätie sa stupňuje

Polícia v Británii uvádza do testovacej prevádzky novú technológiu. Z pohľadu bežného vodiča ide o radary, tie však prekvapivo nebudú merať rýchlosť. Na čo sa...

Rýchlosť merať nebudú: Nové radary v nasadení

O Škode Kamiq od svetovej premiéry príliš nepočuť, jej príchod na trh sa však blíži. Dnes sme spoznali prvé detaily z cenníka českého crossoveru.

Najlacnejšie SUV Škody: Prvé detaily o cenách

Česká Škoda je u nás stále obľúbená, čo dokazujú aj májové predajné čísla. Nanešťastie tento úspech nedokázal vykompenzovať prepad predaja v Ázii.

Škode sa v máji darilo horšie, problém nastal v Číne

Briti hlásia príchod svojej vlajkovej lode v najlepšej forme. Tretia generácia modelu Flying Spur má byť najlepším Bentley, ktoré kedy vzniklo. Zachová si...

Opulentný luxus: Bentley Flying Spur cieli na trón

Renault a Fiat Chrysler sa chceli zlúčiť, no rokovania sa skončili neúspechom, za ktorý obidve automobilky obvinili francúzsku vládu. Viacerí vládni činitelia...

Nádej na zlúčenie Renaultu a FCA ešte stále žije
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×