Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Mercedes E All-Terrain: Skôr o dizajne

Z PARÍŽA
Terénne štylizovaná verzia kombi nemá ani v maximálnej polohe extra svetlú výšku. Stuttgart zatiaľ predviedol jedinú motorizáciu.
16 2 príspevky 04.10.2016 / Marek Pokrývka

Na autosalóne v metropole Francúzska absolvovalo výstavný debut niekoľko noviniek s logom trojcípej hviezdy. Vôbec po prvýkrát tam Mercedes-Benz ukázal model E All-Terrain, ktorý je dlho očakávaným vstupom značky do segmentu terénnych kombíkov. Ako pôsobí naživo?

Mercedes-Benz E220d All-Terrain na autosalóne 16 fotografií v galérii Mercedes-Benz E220d All-Terrain na autosalóne Zdroj: autor

Stuttgart toto vozidlo virtuálne predvádzal v zaujímavej červenej farbe, pre jeho parížsku premiéru však zvolil nenápadnejší hnedý odtieň. Na ňom boli sivé plastové dielce o niečo menej výrazné. V spojení so striebornými prvkami ich však bolo stále vidieť dosť na to, aby sa All-Terrain dal spoľahlivo odlíšiť od klasického kombi. Špecifické sú tiež kolesá s vyšším obutím. Exemplár predstavený na autosalóne mal devätnástky, ktoré mali natiahnuté pneumatiky s mierami 245/45 R19.

Kolesá majú vyššie obutie než pri štandardných modeloch 16 fotografií v galérii Kolesá majú vyššie obutie než pri štandardných modeloch Zdroj: autor

Svetlá výška triedy E so vzduchovým pružením sa môže hýbať v rozmedzí 121 až 156 milimetrov. Ani v maximálnej polohe teda nejde o nič extra, napríklad konkurenčné Volvo V90 Cross Country má celých 62 mm k dobru. Pri ňom možno hovoriť o výrazne zlepšenej priechodnosti. Skromnejšie číslo nemeckého modelu však napovedá, že verzia All-Terrain je skôr o dizajne. Napriek tomu si s ňou pri výletoch mimo asfaltu možno dovoliť viac než so štandardným kombi.

Interiér novinky sa od klasických verzií prakticky nelíši 16 fotografií v galérii Interiér novinky sa od klasických verzií prakticky nelíši Zdroj: autor

Pod svetlami výstaviska sme si prezreli aj interiér, ktorý sa od klasických verzií prakticky nelíši. Identifikátor terénne štylizovaného auta sa dostal akurát na koberčeky. Medzi jazdnými režimami sa objavil mód určený mimo spevnených povrchov, inak je všetko po starom. Ani pohon sa nemenil. Mercedes-Benz predviedol zatiaľ jedinú motorizáciu E220d, ktorá má výkon 143 kW (195 k).

Focus Media

Video
Najnovšie články
Ziskovosť automobiliek klesá, trh čaká veľké upratovanie

Rozvoj elektromobility je nezastaviteľný, s čím súvisí aj rozširujúca sa sieť nabíjacích staníc. Doba však ešte nie je tak ďaleko, aby sa dali nabíjačkou aj...

Hanba na sto rokov: Nabíjačkou fúkali kolesá

V pripravovanej novele zákona, ktorá v budúcnosti umožní obdobu "šrotovného" a dotáciu na nákup nízkoemisných vozidiel, došlo ku zmene. Tradičných hybridných...

Tradičné hybridné pohony štátnu dotáciu nedostanú

Nissan a Renault už dlhé roky spolupracujú v rámci spoločnej aliancie, no po zatknutí Carlosa Ghosna sa ich spory rozhoreli plnou silou. Automobilky sú teraz...

Nissan a Renault sú odhodlaní vyriešiť vzájomné spory

Stavebné práce na novej rýchlostnej ceste R7 napredujú dobrým tempom, na niektorých úsekoch sú výrazne popredu a začalo sa už s kladením prvej asfaltovej...

Na niektorých úsekoch R7 sú práce výrazne popredu

Na rodnom liste Fordu Mustang Shelby GT500 sa objavilo niekoľko ďalších zápisov. Hovoria o výkone 771 koní a limitovanej maximálke tesne pod 300 km/h.

Najsilnejší motor Fordu: Osemvalec má 771 koní

Nemecký tuner Triebwerk Motors plánuje postaviť jedenásť šialených Audi RS6 inšpirovaných závodmi DTM.

Extrémne Audi RS6: Šialená limitovaná edícia
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×