Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

TopCar Inferno aj z klasického GLE

Rusi použili uhlíkové vlákna na nárazníkoch, rozšírených blatníkoch či difúzore nemeckého SUV. Osemvalec vedia vyladiť na 527 k (716 k).
24 14 príspevkov 30.07.2016 / Marek Pokrývka

Po januárovom digitálnom avíze nám moskovská firma TopCar ukázala, ako si predstavuje úpravy modelu Mercedes-AMG GLE63 Coupé. Jej produkt nazvaný Inferno vyzerá naozaj brutálne. Tuner však od dokončenia balíka neodpočíval, ale rozhodol sa obdobné vozidlo vytvoriť aj z klasického typu GLE. Na ňom sa po prvýkrát rozhodol zmeniť trojcípu hviezdu na vlastné logo.

Mercedes-AMG GLE63 v úprave TopCar Inferno 24 fotografií v galérii Mercedes-AMG GLE63 v úprave TopCar Inferno Zdroj: TopCar

Maska chladiča má nielen vymenený emblém, ale jej stredový dielec je vyrobený z uhlíkových vlákien. Rovnaký materiál použili Rusi na prednej kapote. Karbón nájdeme aj na agresívne rezanom nárazníku, výduchoch rozšírených blatníkov, spätných zrkadlách, prahoch či obrovskom zadnom difúzore nemeckého auta. Tomu robí spoločnosť veľký spojler na veku batožinového priestoru.

Karbón nájdeme aj na obrovskom zadnom difúzore 24 fotografií v galérii Karbón nájdeme aj na obrovskom zadnom difúzore Zdroj: TopCar

Ľahký materiál farebne dobre korešponduje s čiernym lakovaním, ktoré nenarúšajú ani zatmavené koncové svetlá či disky kolies. Mercedes má tmavosivé ráfiky značky ADV.1 majú priemer až 23 palcov. Spod nich vykukuje jeden z mála kontrastných prvkov, ktorým sú červené brzdové strmene. V porovnaní so zovňajškom je interiér podstatne farebnejší. TopCar odel kabínu SUV do dvojfarebnej ozdobne prešívanej kože, ktorú dopĺňajú ďalšie uhlíkové vlákna. Nájdeme ich aj na volante.

Interiér SUV je podstatne farebnejší než žovňajšok 24 fotografií v galérii Interiér SUV je podstatne farebnejší než žovňajšok Zdroj: TopCar

Rovnako ako pri GLE63 Coupé majú zákazníci na výber z dvoch verzií širokého bodykitu. Za štandardnú zaplatia približne 17-tisíc eur, v prípade karbónového finišu si treba pripraviť vyše 20-tisíc. Ďalších desať stoja disky s pneumatikami. Koľko stojí čalúnenie z týchto fotiek nevieme, ruský tuner nehovorí ani o cene motorických úprav. Lacné však iste nebudú. V prípade silnejšieho variantu totiž vie TopCar osemvalec vyladiť na maximálny výkon 527 kW (716 k) a krútiaci moment 919 Nm.

Focus Media

Video
Najnovšie články
Aston Martin Valkyrie konečne v pohybe

Prvý elektromobil anglickej firmy dosahuje výkon 2 000 koní a na jedno nabitie prejde 400 kilometrov. Už teraz pritom má byť prispôsobený na 800 kW nabíjačky...

Lotus šokuje: Postavil najsilnejšie auto sveta

Keďže Model 3 má najväčší podiel na predaji vozidiel Tesla, zohráva kľúčovú úlohu v strategických plánoch automobilky. Tá sa rozhodla znížiť jeho ceny, kým...

Tesla zlacnila Model 3, zdražila Modely X a S

Narodeninová verzia cé-trojky nezaujme len špecifickými farbami, ale aj slušným vybavením za dobrú cenu. Nevýhodou je nemožnosť voľby prepĺňaného benzínu...

Test Citroën C3 Origins: Oslava jubilea

Výber mýta rastie a do štátneho rozpočtu plynú desiatky miliónov eur. Najväčší podiel majú aj naďalej vodiči nákladných vozidiel zo zahraničia.

Kamionisti zaplatili na mýte vyše 100 miliónov eur

Mladé oddelenie španielskej automobilky zverejnilo spot, ktorý pravdepodobne zachytáva štúdiu nového hot-hatchu.

Cupra čosi chystá: Je to budúci Leon?

Národná diaľničná spoločnosť a polícia si počas leta posvietia na povinnosť vodičov jazdiť s platnou elektronickou diaľničnou známkou. Kontroly sa sprísnia...

Polícia bude kontrolovať e-známky na hraniciach
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×