Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Lexus LC sa na ulici určite nestratí

ZO ŽENEVY
Japonské športové kupé pôsobí vďaka mnohým ostrým tvarom ako magnet na oči. Hybridu stačí na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd.
27 21 príspevkov 07.03.2016 / Marek Pokrývka

Medzi premiérami prítomnými pod strechou výstaviska Palexpo sa nachádzal aj Lexus LC500h. Šlo o hybridnú verziu športového kupé, ktoré malo svoju premiéru pôvodne v Detroite. Teraz si odbilo debut na starom kontinente. Sériový model vychádzajúci z úžasného konceptu LC-LF spred piatich rokov sme počas autosalóna nemohli odignorovať a prezreli si ho naživo.

Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo 27 fotografií v galérii Lexus LC500h naživo na výstavisku Palexpo Zdroj: Auto BILD

Ako nám už naznačili oficiálne fotografie, Lexus LC sa na ulici určite nestratí. Dizajn tohto japonského kupé je skutočne extravagantný. Na ceste od štúdie po sériovú výrobu sa zmenil minimálne, v perleťovej modrej farbe vďaka tomu pôsobí ako magnet na oči. Môžu za to najmä mnohé ostré tvary. Geometrické potreby sa pri jeho návrhu evidentne zapotili a výsledok stojí za to.

Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie 27 fotografií v galérii Interiér sľubuje dávku luxus a moderné technológie Zdroj: Auto BILD

Do interiéru vozidla sme sa síce zatiaľ nestihli posadiť, ale na oficiálnych fotografiách sľubuje poriadnu dávku luxusu a moderné technológie. Všimnúť si tu možno dotykové ovládanie multimediálneho systému i množstvo kvalitne vyzerajúcich materiálov.

Z obrázkov je tiež jednoznačný dôraz na pohodlie vpredu sediacich pasažierov. Kabína má konfiguráciu 2+2, pričom vodič a spolujazdec majú k dispozícii kreslá s výrazným bočným vedením.

Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW 27 fotografií v galérii Multi Stage Hybrid System dosahuje výkon 264 kW Zdroj: Auto BILD

Ako sme sa už v minulosti dozvedeli, zmiešaný pohon modelu LC500h dosahuje najvyšší výkon 264 kW (359 k). Kupé by malo stačiť na šprint 0-100 km/h menej než päť sekúnd. Hybrid je teda napriek slušnému silovému hendikepu takmer rovnako rýchly ako osemvalcový model. Vodičovi pritom batéria typu Li-ion umožní aj rýdzo elektrickú prevádzku. Ako funguje Multi Stage Hybrid System v praxi ukáže čas, zaujímavá bude najmä jeho reálna spotreba.

Focus Media

Video
Najnovšie články
Nissan schválil reformy, ktoré sa dotknú aj Renaultu

Slovenskej polícii došla trpezlivosť. Za posledný týždeň na našich cestách tragicky zomrelo 14 ľudí, katastrofu treba zastaviť. Muži zákona na vodičov vytiahnu...

Anarchia na cestách SR? Polícia zatlačí na šoférov

Nemecké automobilky aj napriek rastúcemu politickému tlaku odmietajú vyrábať iba elektromobily, ale aj hybridy. Zároveň požadujú od vlády väčšiu podporu.

Nemecké automobilky žiadajú vládu o väčšiu podporu

Návrat Land Roveru Defender patrí medzi najočakávanejšie automobilové udalosti nadchádzajúcej automobilovej jesene. Auto, ktoré pribudne do portfólia modelov...

Nové auto zo Slovenska: Únik ukázal ikonu z Nitry

Nepochopiteľný skrat na českej D1 mohol viesť ku tragickej dopravnej nehode. Dezorientovaný vodič červeného Citroënu si to namieril rovno do protismeru, kamión...

Skrat na D1: Drámu v ČR takto vyriešila polícia

Bratislavský primátor Matúš Vallo má pripravený upravený návrh parkovacej politiky, ktorý ešte tento týždeň predloží poslancom mestského zastupiteľstva...

Parkovacia politika Valla: Poznáme finálne detaily

Dovolenkové obdobie je na spadnutie a mnohí vodiči pri balení používajú strešné boxy. Tie sa však výrazne líšia. Poradíme vám, ako vybrať správny a na čo dať...

Strešné boxy: Na čo si pri nich dávať pozor?
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×