Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Suzuki Vitara S má prepĺňané srdce

Druhý člen rodiny Boosterjet dosahuje výkon 103 kW (140 k). Vrcholná verzia automobilu sa vyznačuje vlastnou maskou chladiča či strešným spojlerom.
3 18 príspevkov 07.12.2015 / Marek Pokrývka

Na tohtoročnom frankfurtskom autosalóne prezentovalo Suzuki hatchback nižšej strednej triedy so staronovým označením Baleno. Kompakt uviedol do sveta prepĺňaný litrový trojvalec. Motor s výkonom 82 kW (112 k) dostal prívlastok Boosterjet, pričom v súčasnosti prináša japonská automobilka druhého člena rodiny s rovnakým slovíčkom v názve. Dostal ho typ Vitara.

Suzuki Vitara S zrýchli na stovku za 10,2 sekundy	3 fotografie v galérii Suzuki Vitara S zrýchli na stovku za 10,2 sekundy Zdroj: Suzuki

Britská divízia spoločnosti predstavila model Vitara S, ktorého srdce sa volá 1.4 Boosterjet. Ide o štvorvalec vybavený priamym vstrekovaním a turbodúchadlom dosahujúci 103 kW (140 k). Vrcholný krútiaci moment 220 Nm pritom ponúka už od 1 500 otáčok. Suzuki s ním zrýchli na stovku za 10,2 sekundy bez ohľadu na voľbu prevodovky, pohon oboch náprav je štandardom.

Pre tento automobil ide o vrcholnú verziu, doteraz bol totiž v ponuke iba s dvojicou 1,6-litrových agregátov. Tie dosahujú zhodne 88 kW (120 k) bez ohľadu na palivo. Vitara S sa okrem motora vyznačuje vlastnou maskou chladiča, čiernymi akcentmi na karosérii i sedemnásťpalcovými kolesami, striebornými krytmi spätných zrkadiel a novým strešným spojlerom.

V interiéri si môžeme všimnúť napríklad kovové pedále 3 fotografie v galérii V interiéri si môžeme všimnúť napríklad kovové pedále Zdroj: Suzuki

Suzuki bude model S ponúkať v štyroch farbách, predstavený exemplár je oblečený do výraznej červenej. Tá sa v podobe prešívania a niekoľkých plastových detailov preniesla aj do interiéru. V ňom si okrem toho môžeme všimnúť napríklad kovové pedále. Ak si budú chcieť tieto prvky britskí zákazníci dopriať, pripraviť si musia minimálne 20 899 libier (asi 29 100 eur).


Video
Najnovšie články
Facelift pre Renault Zoe: Dojazd sa blíži ku 400 km

Projekt bratislavského obchvatu D4/R7 nedá poslancom parlamentu spať a opäť prišli na poslanecký prieskum. Podľa zúčastnených sa plán napojenia na D1 určite...

Poslanci: D4 sa na D1 určite nenapojí v roku 2020

Pokrok nemožno zastaviť a reaguje naň aj štát. Pochopiteľne, veď vozidlá s alternatívnymi pohonmi sú oveľa drahšie než porovnateľné modely s tradičným...

Návrat šrotovného: Kedy a ako s ním ušetríte?

Švédsko sa chce do roka 2045 uhlíkovo neutrálnym a výrazne podporuje predaj elektromobilov. Naráža na výrazný problém, a tým je kapacita rozvodných sietí...

Achillovou pätou e-mobility môžu byť rozvodné siete

Možno si myslíte, že konflikty kdesi vo svete sa nás netýkajú. Omyl, ktorý sa prejaví najmä pri tankovaní. Nateraz nám obchodná vojna USA s Čínou a Mexikom...

Lacné leto? Ceny nafty a benzínu prekvapia

Najpredávanejšími triedami u nás sú SUV a kompaktné modely, či už ide o nové vozidlá alebo jazdenky. Ich spoľahlivosť a najmä slabé stránky ojazdených...

Obľúbené kompakty: Toto sú ich slabiny

Americký úpravca predstavil unikátne Porsche 356 RSR. Zaujme najmä excentrickým zovňajškom a sľubným výkonom na úrovni takmer 400 koní.

Nevídané Porsche: 356 RSR v štýle hot-rodu
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×