Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

19 zimných pneumatík v teste: Jedna zlyhala

Rakúsky autoklub ÖAMTC zverejnil výsledky testu zimných pneumatík dvoch rozmerov. V tomto článku prinášame výsledky testov väčšieho obutia 205/55 R16 H vhodného pre nižšiu strednú a strednú triedu vozidiel.
22 32 príspevkov 07.10.2015 / Redakcia AUTO BILD

Rakúsky automobilový klub ÖAMTC pre nadchádzajúcu zimnú sezónu otestoval celkovo 35 pneumatík dvoch rozmerov: 16 pneumatík rozmeru 165/70 R14 T a 19 modelov rozmeru 205/55 R16 H. Ako druhý ponúkame test väčšieho rozmeru, ktorý je vhodný, napríklad, pre modely ako Škoda Octavia a Superb, Audi A3 až A6, Volkswagen Golf i Passat, jednotkový a trojkový rad BMW, Kia cee´d, Mercedes triedy B a C, Peugeot 308 či Renault Mégane. Testované plášte mali rýchlostný index H, čiže bezpečne zvládajú rýchlosti do 210 km/h.

Ilustračná snímka. Zdroj: ÖAMTC 22 fotografií v galérii Ilustračná snímka. Zdroj: ÖAMTC Zdroj: ÖAMTC

Spomedzi 19 testovaných pneumatík ani jeden model nezískal najvyššie možné hodnotenie a druhú známku „zvlášť odporúčaná“ obdržali len dve. Pole „odporúčaných“ je mimoriadne široké, tvorí ho až 16 pneumatík, ktorých hodnotenie zhoršili mierne slabiny v niektorých disciplínach. Podobne ako v prípade menšieho rozmeru aj tu ÖAMTC odporúča zákazníkom vyberať pneumatiky podľa osobných preferencií v jednotlivých disciplínach. Len jedna pneumatika v teste neuspela a skončila s hodnotením „neodporúčaná“.

Ako testuje ÖAMTC

Rakúsky klub so svojimi partnermi prediskutuje a stanoví testované rozmery podľa viacerých kritérií, predovšetkým podľa trhovej sily značky a situácie na trhu. Cieľom je podchytiť čo najväčšie cenové rozpätie, od lacných až po prémiové značky. Všetky pneumatiky majú podľa európskeho systému označovania vlastnosti za mokra triedy A, B alebo C a všetky modely musia byť na trhu voľne dostupné.

Ilustračná snímka. Zdroj: ÖAMTC 22 fotografií v galérii Ilustračná snímka. Zdroj: ÖAMTC Zdroj: ÖAMTC

Pneumatiky sa nakupujú vo viacerých etapách a na rôznych miestach, aby sa zabezpečilo, že ide skutočne o sériové produkty. Z každého modelu sa v piatich rôznych predajniach nakúpi celkovo 28 pneumatík z každého modelu a pred zverejnením výsledkov sa nakúpia ďalšie systémom náhodného výberu. Ak klub odhalí pokus o podvod s upravenými pneumatikami, model z testu vylúči.

Modely sa radia podľa celkovej známky z jednotlivých disciplín a sú hodnotené známkami od 0,5 do 5,5. Ak niektorá pneumatika v testovaných disciplínach nezíska hodnotenie „zvlášť odporúčaná“ (známka horšia ako 2,5), celkové hodnotenie sa orientuje podľa najhoršej známky. V prípade, že viaceré pneumatiky získajú rovnakú celkovú známku, značky sú usporiadané abecedne. Z hľadiska spotrebiteľa platí, že najvhodnejší je model, ktorý vo všetkých disciplínach vykázal vyvážené vlastnosti. Inými slovami, vynikajúce výsledky v niektorých disciplínach nemôžu vykompenzovať nedostatky v iných.

BANNER300

ÖAMTC označí pneumatiky jednou až piatimi hviezdičkami a hodnotením: vynikajúca, zvlášť odporúčaná, odporúčaná, podmienene odporúčaná a neodporúčaná. Výnimkou je rýchla jazda, v ktorej môže pneumatika uspieť, obmedzene uspieť alebo neuspieť.

zdroj: ÖAMTC 22 fotografií v galérii zdroj: ÖAMTC Zdroj: ÖAMTC

Podrobný prehľad jednotlivých pneumatík

. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Continental ContiWinterContact TS850

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 1,9 (••••)

Mokro: 2,0 (••••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 2,9 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,8 (••••)

Odolnosť: 1,5 (•••••)

Celková známka: 2,0 (••••)

Odporúčanie ÖAMTC: zvlášť odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Pneumatika zo slovenskej výroby zabodovala hneď na viacerých frontoch, keď na mokrom povrchu, na snehu a z hľadiska odolnosti získala v porovnaní s konkurenciou najlepšie známky. Za mokra získala výborné hodnotenie za handling a brzdnú dráhu, na snehu najmä za stabilitu v zákrutách a handling.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Yokohama W.drive V905

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 1,7 (••••)

Mokro: 2,5 (••••)

Sneh: 2,5 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 3,3 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,1 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 2,4 (••••)

Odporúčanie ÖAMTC: zvlášť odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Značka Yokohama nezvykne v testoch pneumatík patriť k favoritom, o to viac prekvapili jej mimoriadne vyvážené vlastnosti na všetkých zimných povrchoch a suverénne víťazstvo na suchom povrchu. Za mokra v štyroch z piatich disciplín vykázala vyvážené vlastnosti ohodnotené rovnakou známkou (2,5), z radu mierne vystúpil handling (2,3). Na snehu uspela najmä z hľadiska brzdnej dráhy, na ľade opäť vyvážená známka 2,5 za brzdnú dráhu s ABS aj bočnú stabilitu.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Goodyear UltraGrip 9

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,7 (•••)

Mokro: 2,1 (••••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 2,5 (••••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,6 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 2,7 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Goodyear otvára široké pole pneumatík so známkou „odporúčaná“. Spolu s Continentalom získal najlepšie hodnotenie na snehu, najmä za handling a jazdu v zákrutách. Na mokrom povrchu zabodoval tento model handlingom a na ľade vyváženosťou za brzdenie s ABS aj bočnú stabilitu. Známku mu pokazili mierne slabiny na suchom povrchu, predovšetkým dlhšia brzdná dráha.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Nokian WR D3

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,1 (••••)

Mokro: 2,9 (•••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 2,9 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,2 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 2,9 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Pneumatika z ruskej výroby zaujala výbornými výsledkami na snehu, najmä z hľadiska handlingu a stability pri jazde v zákrutách. Nokian sa osvedčil aj na suchom povrchu, známku mu však pokazili mierne slabiny za mokra, predovšetkým dlhšia brzdná dráha a horší handling.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Bridgestone Blizzak LM001

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,1 (••••)

Mokro: 2,4 (••••)

Sneh: 2,0 (••••)

Ľad: 3,0 (•••)

Hlučnosť: 3,2 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,0 (••••)

Odolnosť: 2,0 (••••)

Celková známka: 3,0 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Bridgestone uspel na snehu, ako aj na suchom a mokrom povrchu, v porovnaní s predchádzajúcimi pneumatikami však vykázal väčšie slabiny na ľade, predovšetkým dlhšiu brzdnú dráhu s ABS, no aj v druhej disciplíne (bočná stabilita) za konkurenciou zaostal. Na mokrom povrchu získal priaznivú známku za bočnú stabilitu a pozdĺžny a priečny aquaplaning, na snehu boli jeho silnou stránkou handling a stabilita pri jazde v zákrutách.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Falken Eurowinter HS449

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,1 (••••)

Mokro: 2,7 (•••)

Sneh: 2,6 (•••)

Ľad: 2,4 (••••)

Hlučnosť: 3,1 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,6 (•••)

Odolnosť: 3,0 (•••)

Celková známka: 3,0 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Falken dokázal s predchádzajúcimi modelmi držať krok iba na suchom povrchu a na ľade, nedostatky však vykázal nielen na mokrom a zasneženom povrchu, ale dojem pokazila aj vyššia hlučnosť a spotreba paliva. Na mokrom povrchu sa slabinou pneumatikou stal najmä priečny a pozdĺžny aquaplaning, na snehu zas horší handling a nižšia stabilita pri jazde v zákrutách.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Vredestein Snowtrac 5

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,2 (••••)

Mokro: 2,9 (•••)

Sneh: 2,0 (••••)

Ľad: 2,0 (••••)

Hlučnosť: 2,7 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,8 (••••)

Odolnosť: 3,0 (•••)

Celková známka: 3,0 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Mimoriadne úsporná pneumatika sa osvedčila na suchom povrchu, na snehu a ľade. Slabšie výsledky už mala na mokrej vozovke a známku jej pokazila aj slabšia odolnosť, ktorú ÖAMTC považuje za dôležitú vlastnosť. Na snehu zabodovala stabilitou v zákrutách a handlingom, na ľade získala rovnakú známku (2,0) za brzdnú dráhu s ABS aj bočnú stabilitu. Na mokrom povrchu sa jej Achillovou pätou stali brzdná dráha a priečny aquaplaning.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Firestone Winterhawk 3

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,2 (••••)

Mokro: 3,1 (•••)

Sneh: 2,6 (•••)

Ľad: 2,8 (•••)

Hlučnosť: 3,1 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,8 (••••)

Odolnosť: 2,0 (••••)

Celková známka: 3,1 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Mimoriadne úspornej pneumatike sa darilo len na suchom povrchu, v ostatných zimných disciplínach už vyšli na svetlo nedostatky. Na snehu to bol najmä handling a jazda v zákrutách, na ľade brzdná dráha s ABS. Podstatnejšie slabiny sa ukázali pri teste na mokrom povrchu, predovšetkým handling, brzdná dráha a priečny aquaplaning.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Fulda Kristall Control HP

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,5 (••••)

Mokro: 3,1 (•••)

Sneh: 2,4 (••••)

Ľad: 2,8 (•••)

Hlučnosť: 3,7 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,9 (••••)

Odolnosť: 2,0 (••••)

Celková známka: 3,1 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Úsporná pneumatika z Nemecka sa osvedčila na suchom povrchu a na snehu, avšak test na ľade a najmä podstatnejšie nedostatky na mokrej vozovke jej hodnotenie pokazili. Na ľade to bola predovšetkým dlhšia brzdná dráha s ABS a za mokra sa slabiny prejavili v štyroch z piatich čiastkových disciplín: handling, brzdná dráha, bočná stabilita a pozdĺžny aquaplaning. Lepšie sa jej darilo iba z hľadiska priečneho aquaplaningu.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Barum Polaris 3

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 3,2 (•••)

Mokro: 2,9 (•••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 2,7 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,9 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,2 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Model od tradičnej českej značky sa mimoriadne dobre osvedčil na snehu, za čo spolu s viacerými konkurentmi získal najvyššie hodnotenie v tohtoročnom teste. Táto dobrá známka aspoň čiastočne vykompenzovala vážnejšie nedostatky na suchom povrchu a mierne slabiny na mokrom (priečny a pozdĺžny aquaplaning. Barum zabodoval aj úspornosťou a slušnou odolnosťou.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC BF Goodrich g-Force Winter

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,3 (••••)

Mokro: 3,2 (•••)

Sneh: 2,5 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 3,5 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,7 (••••)

Odolnosť: 1,5 (•••••)

Celková známka: 3,2 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Poľská pneumatika jednoznačne zabodovala nadpriemernou odolnosťou a úspornosťou, ktoré aspoň sčasti vyrovnali slabiny na mokrom povrchu a vysokú hlučnosť. Za mokra ani v jednej z disciplín nezískala lepšiu známku ako 3,0 (pozdĺžny aquaplaning a bočná stabilita), jej Achillovou pätou sa však stal priečny aquaplaning (3,5).


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Michelin Alpin 5

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 3,2 (•••)

Mokro: 2,0 (••••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,2 (••••)

Hlučnosť: 3,7 (••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,4 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,2 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Michelin spolu s ďalšími modelmi získal v rámci tohtoročného testu najvyššie hodnotenie na mokrom povrchu a na snehu, darilo sa mu aj na ľade. Celkový dojem pokazila mimoriadne vysoká hlučnosť a najmä nedostatky na suchom povrchu, predovšetkým z hľadiska jazdnej bezpečnosti. Za mokra získal vysokú známku najmä za handling a na snehu za stabilitu v jazde v zákrutách.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Sava eskimo hp

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,5 (••••)

Mokro: 3,2 (•••)

Sneh: 2,3 (••••)

Ľad: 2,8 (•••)

Hlučnosť: 3,5 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,0 (••••)

Odolnosť: 2,0 (••••)

Celková známka: 3,2 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Model z Nemecka sa slušne osvedčil na suchom povrchu a na snehu, mierne slabiny vykázal na ľade a vážnejšie nedostatky na mokrom povrchu. Na ľade zhoršila známku dlhšia brzdná dráha s ABS, za mokra to boli predovšetkým handling (až 3,6) a brzdná dráha (3,4). Celkový dojem vylepšil iba priečny aquaplaning (2,0).


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Semperit Speed-Grip 2

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 3,2 (•••)

Mokro: 2,4 (••••)

Sneh: 1,9 (••••)

Ľad: 2,3 (••••)

Hlučnosť: 2,9 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,4 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,2 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Semperit zaujal výbornými vlastnosťami na snehu, zaujal aj na mokrom povrchu a na ľade. Známku pokazili výraznejšie nedostatky na suchej vozovke, najmä z hľadiska jazdnej bezpečnosti. Za mokra bola pneumatika úspešná najmä z hľadiska handlingu, najhoršiu známku získala za priečny aquaplaning. Na snehu bodovala handlingom a stabilitou pri jazde v zákrutách a na ľade bočnou stabilitou.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Kumho Wintercraft WP51

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 3,0 (•••)

Mokro: 3,3 (•••)

Sneh: 2,2 (••••)

Ľad: 2,5 (••••)

Hlučnosť: 3,0 (•••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,3 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,3 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Kórejský Kumho sa osvedčil na snehu a na ľade, jeho slabinami sa stali suchý a mokrý povrch. Za sucha to boli nedostatky z hľadiska jazdnej bezpečnosti a brzdnej dráhy, za mokra zas handling (3,8) a brzdná dráha (3,6). Paradoxne slušné výsledky získala pneumatika pri testovaní pozdĺžneho (2,5) a priečneho (2,0) aquaplaningu.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Viking SnowTech II

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 3,3 (•••)

Mokro: 2,9 (•••)

Sneh: 2,0 (••••)

Ľad: 2,0 (••••)

Hlučnosť: 3,7 (••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,1 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,3 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Podobne ako predchádzajúca pneumatika z Kórey aj jej nemecký konkurent mal problémy na suchom a mokrom povrchu. Na snehu bodoval vyváženosťou vo všetkých troch disciplínach (brzdná dráha, rozjazd, handling a zákruty) a na ľade v oboch sledovaných meraniach (brzdenie s ABS a bočná stabilita). Na suchom povrchu síce získala rovnaké známky za všetky tri disciplíny, slabiny však v porovnaní s konkurenciou boli výraznejšie. Za mokra sa nedostatky ukázali najmä pri priečnom aquaplaningu, handlingu a bočnej stabilite.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Kleber Krisalp HP2

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,5 (••••)

Mokro: 3,4 (•••)

Sneh: 2,5 (••••)

Ľad: 2,8 (•••)

Hlučnosť: 3,7 (••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,1 (••••)

Odolnosť: 1,5 (•••••)

Celková známka: 3,4 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Nadpriemerne odolná pneumatika sa osvedčila na suchom povrchu a na snehu (rozjazd a brzdná dráha s ABS), jej Achillovou pätou sa stala mokrá vozovka, predovšetkým handling (3,7) a brzdná dráha (3,5). Známku pri teste na ľade zhoršila predovšetkým dlhšia brzdná dráha s ABS.


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Toyo Snowprox S953

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 2,4 (•••)

Mokro: 3,5 (•••)

Sneh: 2,9 (••••)

Ľad: 3,3 (••••)

Hlučnosť: 4,0 (••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 1,8 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 3,5 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: odporúčaná

Záver ÖAMTC:

Japonská značka len o desatinu bodu unikla známke „podmienene odporúčaná“, k čomu jej dopomohli dobré výsledky testov na suchom povrchu a najmä vynikajúca úspornosť a slušná odolnosť. Na mokrom povrchu získala najlepšiu známku (3,0) za bočnú stabilitu, najhoršiu (3,6) za handling. Na snehu to bol handling a jazda v zákrutách (3,2) a na ľade brzdná dráha s ABS (3,5).


. 22 fotografií v galérii . Zdroj: ÖAMTC Avon Ice Touring ST

Známky v jednotlivých kategóriách:

Sucho: 1,9 (••••)

Mokro: 4,8 (•)

Sneh: 3,2 (•••)

Ľad: 3,3 (•••)

Hlučnosť: 3,8 (••)

Rýchla jazda: uspela

Spotreba paliva: 2,4 (••••)

Odolnosť: 2,5 (••••)

Celková známka: 4,8 (•••)

Odporúčanie ÖAMTC: neodporúčaná

Záver ÖAMTC:

Srbský Avon ako jediný v teste prepadol a rakúsky klub túto pneumatiku neodporúča. Jedinou úspešnou disciplínou bol suchý povrch, v ostatných boli výsledky oveľa horšie. Na snehu bol jeho slabinou handling a jazda v zákrutách (3,9) a na ľade brzdná dráha s ABS (3,5). Pneumatika však pohorela na mokrom povrchu, kde zlyhala najmä v disciplíne brzdná dráha (4,2) a handling (4,8).

Focus Media

Video
Najnovšie články
Ziskovosť automobiliek klesá, trh čaká veľké upratovanie

Rozvoj elektromobility je nezastaviteľný, s čím súvisí aj rozširujúca sa sieť nabíjacích staníc. Doba však ešte nie je tak ďaleko, aby sa dali nabíjačkou aj...

Hanba na sto rokov: Nabíjačkou fúkali kolesá

V pripravovanej novele zákona, ktorá v budúcnosti umožní obdobu "šrotovného" a dotáciu na nákup nízkoemisných vozidiel, došlo ku zmene. Tradičných hybridných...

Tradičné hybridné pohony štátnu dotáciu nedostanú

Nissan a Renault už dlhé roky spolupracujú v rámci spoločnej aliancie, no po zatknutí Carlosa Ghosna sa ich spory rozhoreli plnou silou. Automobilky sú teraz...

Nissan a Renault sú odhodlaní vyriešiť vzájomné spory

Stavebné práce na novej rýchlostnej ceste R7 napredujú dobrým tempom, na niektorých úsekoch sú výrazne popredu a začalo sa už s kladením prvej asfaltovej...

Na niektorých úsekoch R7 sú práce výrazne popredu

Na rodnom liste Fordu Mustang Shelby GT500 sa objavilo niekoľko ďalších zápisov. Hovoria o výkone 771 koní a limitovanej maximálke tesne pod 300 km/h.

Najsilnejší motor Fordu: Osemvalec má 771 koní

Nemecký tuner Triebwerk Motors plánuje postaviť jedenásť šialených Audi RS6 inšpirovaných závodmi DTM.

Extrémne Audi RS6: Šialená limitovaná edícia
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×