Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK

Najhonosnejšia verzia Mercedesu za 500 000 €

AUTOSALÓN
Najluxusnejšia verzia novej generácie triedy S, Mercedes S600 Pullman Maybach, bola oficiálne predstavená a my sme sa boli pozrieť ako vyzerá naživo.
16 22 príspevkov 04.03.2015 / Milan Adámek

Luxus na celkom novej úrovni. Mercedes Pullman je jedným slovom impozantný (dĺžka 6499 milimetrov). Veď len jeho samotný rázvor 4418 milimetrov je dlhší, než väčšina áut na našich cestách a predĺženie oproti štandardnej triede S (plus 1053 milimetrov) vytvára dodatočnú plochu medzi prednými a zadnými dverami, ktoré sa tak od seba vzdialili akoby ani nepatrili jednému autu.

Pullman je Mercedesom aj Maybachom. Špičková technika spojená s maximálnym luxusom 16 fotografií v galérii Pullman je Mercedesom aj Maybachom. Špičková technika spojená s maximálnym luxusom Zdroj: Auto BILD

Kabína zadných cestujúcich je samostatnou jednotkou, kde sú dve nadštandardné sedadlá s prémiovým koženým čalúnením a výsuvnou podložkou na nohy a pred nimi ešte dve vyklápacie sedadlá pre osoby sediace chrbtom k smeru jazdy. Pullman je teda šesťmiestne vozidlo.

Zadná časť je rovnaká ako v bežnej S triede, až na to, že je o trochu vyššia a oveľa ďalej za predkom 16 fotografií v galérii Zadná časť je rovnaká ako v bežnej S triede, až na to, že je o trochu vyššia a oveľa ďalej za predkom Zdroj: Auto BILD

Čalúnenie je z extrémne jemnej rukavičkovej kože, ktorá je prešívaná kosoštvorcovým vzorom. Po dlhom dni strávenom behaním kilometrov po autosalóne, je posedenie na luxusným otomanoch upokojujúcim a komfortným zážitkom. Operadlá sa dajú elektricky sklápať, podložka pod nohami vysúvať a opierky rúk nastavovať v takých rozsahoch, že tu si nájde miesto akýkoľvek vysoký a široký človek.

Hoci je Pullman určený hlavne pre zadných pasažierov, ani pracovisko vodiča sa nevyhlo zušľachteniu 16 fotografií v galérii Hoci je Pullman určený hlavne pre zadných pasažierov, ani pracovisko vodiča sa nevyhlo zušľachteniu Zdroj: Auto BILD

O priestore pred kolenami alebo nad hlavou sa ani nemusíme rozširovať, všade je kráľovská rezerva. Vyhrievanie a ventilovanie sedadiel spolu s masážnymi funkciami sú samozrejmosťou už v dobre vybavenej triede S, takže v Pullmanovi nesmú v žiadnom prípade chýbať. Napokon, ide o výbavovú verziu Maybach, čiže o najvyššiu hladinu luxusu, akú si môžete pod trojcípou hviezdou dopriať po tom, čo Maybach ako samostatná značka zanikla. Na zadnom stĺpiku Pullman s hrdosťou nosí pôvodné logo Maybachu – dvojité M.

Dvojica zadných kresiel je oddelená mohutným stredovým tunelom. Všetko je mäkko čalúnené 16 fotografií v galérii Dvojica zadných kresiel je oddelená mohutným stredovým tunelom. Všetko je mäkko čalúnené Zdroj: Auto BILD

Prémiovými doplnkami v kabíne zadných pasažierov sú záclonky, 18,5-palcový displej informačno-zábavného systému (to je už veľkosť malého televízora) a elektricky ovládané okno oddeľujúce kabínu od prednej, vodičskej časti. To sa dá v prípade potreby osobnej intímnosti elektronicky zatemniť. O akustickú pohodu sa stará audiosystém 3D Burmester s okúzľujúco čistým priestorovým zvukom. Zadní pasažieri – o ktorých ide v prípade Pullmana v prvom rade – majú aj vlastné prístroje, ktoré zobrazujú rýchlosť, vonkajšiu teplotu a čas.

Oproti zadným kreslám sú dve sklápacie sedadlá pre asistentov (alebo skôr asistentky?), ktorí cestujú so svojimi šéfmi 16 fotografií v galérii Oproti zadným kreslám sú dve sklápacie sedadlá pre asistentov (alebo skôr asistentky?), ktorí cestujú so svojimi šéfmi Zdroj: Auto BILD

Do hlbokých koberčekov sa nám zabárajú topánky, až sa ostýchame, že pošpiníme ich svetlo béžovú čistotu. Toto nie je auto, ale luxusný dostavník pre horných pár tisíc. Koža krásne vonia a luxusné prvky ako drevené obklady vyleštené do absurdna vyrážajú dych. V tomto priestore by človek chcel nielen absolvovať najdlhšiu cestu svojho života, ale rád by tu zostal bývať navždy.

Bez možnosti výberu. K dispozícii je len to najväčšie možné: šesťlitrový dvanásťvalec 16 fotografií v galérii Bez možnosti výberu. K dispozícii je len to najväčšie možné: šesťlitrový dvanásťvalec Zdroj: Auto BILD

Pod dlhou prednou kapotou, ktorá však pri celkovej dĺžke auta pôsobí skôr subtílne, sa ukrýva vidlicový dvanásťvalec so zdvihovým objemom 6 litrov a dvojitým prepĺňaním, ktorý dáva výkon 390 kW (530 koní). Krútiaci moment je 830 Nm. Cena tejto hračky pre bohatých, ktorí nenašli sympatie ku modelu Rolls-Royce Phantom, je nezanedbateľných 500 000 eur a prvé kusy do predaja sa dostanú na začiatku roka 2016.

Ďalšie informácie o vozidle nájdete v galérii. >>

Focus Media

Video
Najnovšie články
Novým šéfom BMW bude Oliver Zipse

Siedma generácia japonského sedanu prichádza výhradne s hybridným pohonom a vyniká spotrebou, komfortom i vyhotovením interiéru. Mínusom sú niektoré...

Test Lexus ES 300h: Ďalší útok na nemecké pozície

Predaj nových vozidiel u nás v júni mierne klesol, aj naďalej dominujú tradičné značky Škoda, VW a Kia.

Záujem Slovákov o nové autá v júni klesol

Pri príležitosti 50. výročia prvého letu človeka na Mesiac si pripomíname aj vozidlo, ktoré zatiaľ ako jediné riadili ľudia na mimozemskom telese.

Lunárny rover: Prvé auto na mimozemskom telese

Staviteľ mimoúrovňovej križovatky pod Prístavným mostom v predstihu otvorí jej časť motoristom.

Križovatku pod Prístavným mostom čoskoro otvoria

Ministerstvo dopravy získalo súhlas Bruselu na nenávratný príspevok vyše 200 miliónov eur na výstavbu diaľničného úseku D1 Budimír-Bidovce pri Košiciach.

Peniaze na diaľnicu Budimír-Bidovce prídu z eurofondov

Očakávaná revolúcia sa stala realitou, Američania predstavili novinku s centrálne uloženým osemvalcom. Stáť má menej než 60-tisíc dolárov.

Chevrolet Corvette C8: Najlacnejší superšport
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×